Over VPKL

VPKL is de accountants- en adviesorganisatie die ambitieuze ondernemers helpt ruimte te scheppen
voor groei en ontwikkeling.

Organisatie VPKL

Wij zijn in 2006 gestart als Van Pinxteren & Klomp Accountants en Belastingadviseurs BV. Groei en ontwikkeling hebben ertoe geleid dat ons kantoor in 2015 de naam VPKL heeft gekregen. Onze dienstverlening hebben we uitgebreid met juridische ondersteuning en HRM-advies.

De diensten van VPKL zijn inmiddels ondergebracht in een drietal afzonderlijke vennootschappen:


VPKL Accountancy BV

Begrotingen, prognoses, jaarrekeningen, (loon-)administratie, fiscale aangiften en alles wat daar direct mee samenhangt.


 VPKL Advies BV

Fiscaal, financiële en juridische advisering en HRM voor ondernemers en organisaties.


 VPKL Audit BV

Assurance opdrachten (zie voor nadere informatie: www.vpkl-audit.nl)


 

 

 

Vraag het ons!

Snel antwoord op je ondernemersvraag? Mail ons en wij helpen je snel.

Stel je vraag hier

Even overleggen over een te nemen beslissing? Bel ons op

0412 - 614 700

Onze adviseurs

drs. Patrick van Pinxteren RA

registeraccountant, mede-oprichter en partner van VPKL

Patrick is na afronding van zijn universitaire studies al vele jaren actief als registeraccountant in de samenstel- en de controlepraktijk.

Hij heeft veel aandacht voor de technologische ontwikkelingen die leiden tot een efficiënt proces 

van de administratieve verwerking en rapportages. 

Bij VPKL houdt zich bezig met prognoses, begrotingen, (periodieke) rapportages en forecasts. 

 

drs. Rein Klomp FB

fiscalist, mede-oprichter en partner van VPKL


Rein is sinds zijn afstuderen aan de Universiteit van Tilburg al vele jaren werkzaam als senior fiscalist in de MKB-praktijk.  

Bij VPKL heeft hij als adviseur  de opzet en herstructurering van veel ondernemingen en samenwerkingsverbanden succesvol begeleid.

 

 

 

 

Leo Versantvoort FFP

Senior adviseur, mede-oprichter en partner van VPKL


Leo is als senior adviseur al vele jaren werkzaam in de accountancy en heeft uitgebreide ervaring in de samenstel- en controlepraktijk. 

Daarnaast heeft hij bij VPKL als afgestudeerd financieel planner speciale aandacht voor alle facetten van de DGA-praktijk. 

mr. Lucienne van Rosmalen

Jurist en partner van VPKL


Lucienne is afgestudeerd in het Nederlands Recht aan de universiteit Nijmegen, civielrechtelijke richting.
Als bedrijfsjurist binnen het vastgoed, het verzekeringswezen en de zorg heeft zij ruime ervaring opgedaan met contractering, inkoop en (Europese) aanbesteding.
Bij VPKL houdt zij zich bezig met de bedrijfsjuridische vraagstukken in de breedste zin des woords.

Werken bij

(Aankomend) Assistent Accountant (24 tot 32 uur)

 

Wie zoeken wij

Wij zijn ter uitbreiding van ons kantoor in Oss op zoek naar een (aankomend) assistent accountant geïnteresseerd in de samenstelpraktijk en met hart voor het MKB. Je krijgt de tijd en ruimte om je te ontwikkelen, met daarbij voldoende doorgroeimogelijkheden tot zelfstandig assistent accountant. Wij zoeken iemand die graag samenwerkt, liever de telefoon pakt dan een mailtje stuurt en goed is in efficiënt boekhouden. Daarnaast ben je kritisch op jezelf en het werk, cijfers van ondernemingen begrijp je snel en je kunt daar de juiste interpretatie aan geven.

 

Werkzaamheden en ontwikkelingsmogelijkheden binnen de functie:

  • klanten helpen hun (financiële) administraties in te richten en te voeren;
  • periodiek opstellen van managementrapportages;
  • samenstellen van (geconsolideerde) jaarrekeningen; 
  • verbindende schakel tussen klant en kantoor;

 

Wat verwachten wij van jou

  • bezig met een HBO-BE/AC opleiding en of andere relevante opleiding;
  • minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in de MKB samenstelpraktijk;
  • analytisch sterk en daadkrachtig;
  • spreekt de taal van de ondernemers;
  • houdt van uitdagingen;
  • bent kritisch op kwaliteit; 
  • geïnteresseerd in meer dan werk alleen.

 

Wat bieden wij jou

  • een goed salaris;
  • reiskostenvergoeding of leaseregeling;
  • pensioenregeling; 
  • voldoende dagen voor vakantie en ontspanning;
  • leuke collega’s;
  • interessante klanten;
  • voldoende ruimte om jezelf te ontwikkelen met gerichte trainingen en opleidingen;
  • flexibiliteit in werktijden.

 

 

Wat staat je nog te doen

Past deze vacature bij jou? Stuur dan een email naar info@vpkl.nl.

Voor meer informatie kun je bellen (0412-614700) met Patrick van Pinxteren of Leo Versantvoort.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

 

Relatiebeheerder (32 tot 40 uur)

 

Wie zoeken wij

Wij zijn ter uitbreiding van ons kantoor in Oss op zoek naar een relatiebeheerder gespecialiseerd in de samenstelpraktijk en met hart voor het MKB. Je krijgt de tijd en ruimte om je te ontwikkelen op het gebied van relatiebeheer, met daarbij de verantwoordelijkheid voor het klantcontact. Je adviseert klanten en helpt hen bij de financiële bedrijfsstrategie en andere vraagstukken. Wij zoeken iemand die graag samenwerkt, liever de telefoon pakt dan een mailtje stuurt en goed is in efficiënt boekhouden. Daarnaast ben je kritisch op jezelf en het werk, cijfers van ondernemingen begrijp je snel en je kunt daar de juiste interpretatie aan geven.

 

Werkzaamheden en ontwikkelingsmogelijkheden binnen de functie:

  • klanten helpen hun (financiële) administraties in te richten en te voeren;
  • periodiek opstellen, analyseren en bespreken van managementrapportages;
  • samenstellen van (geconsolideerde) jaarrekeningen; 
  • bespreken van actualiteiten, kansen en risico’s;
  • verbindende schakel tussen klant en kantoor;
  • opbouw van een eigen portefeuille in de rol van zelfstandig Relatiebeheerder.

 

Wat verwachten wij van jou

  • een afgeronde HBO-BE/AC opleiding + (een bijna afgeronde) opleiding SPD / AA relevante opleidingen;
  • minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring in de MKB samenstelpraktijk;
  • analytisch sterk en daadkrachtig;
  • spreekt de taal van de ondernemers;
  • houdt van uitdagingen;
  • bent kritisch op kwaliteit; 
  • geïnteresseerd in meer dan werk alleen.

 

Wat bieden wij jou

  • een goed salaris;
  • reiskostenvergoeding of leaseregeling;
  • pensioenregeling; 
  • voldoende dagen voor vakantie en ontspanning;
  • laptop;
  • leuke collega’s;
  • interessante klanten;
  • voldoende ruimte om jezelf te ontwikkelen met gerichte trainingen en opleidingen;
  • flexibiliteit in werktijden.

 

Wat staat je nog te doen

Past deze vacature bij jou? Stuur dan een email naar info@vpkl.nl.

Voor meer informatie kun je bellen (0412-614700) met Patrick van Pinxteren of Leo Versantvoort.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Open sollicitatie

Vind je het een uitdaging om ook zelf invulling te geven aan je functie, dan komen wij graag in contact met je. Wij staan open voor part-time werken en onze arbeidsvoorwaarden zijn concurrerend. Mail je brief met een uitgebreid CV naar Leo Versantvoort, lversantvoort@vpkl.nl.

Heb je vragen aan ons? Neem dan gerust telefonisch contact op met Leo Versantvoort (accountancy) of Rein Klomp (belastingadvies). Je kunt ons bereiken op tel.nr: 0412 - 614700.

Klachtenregeling

VPKL vindt het erg belangrijk dat klanten aangeven wanneer zij niet tevreden zijn over onze dienstverlening.

Wij kunnen dan gezamenlijk naar een oplossing zoeken en onze dienstverlening verbeteren. Daarom heeft VPKL een klachtenprocedure opgesteld. Deze procedure ziet er als volgt uit: